نیایشنیایش، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات نیایش

2/6/95

1395/7/2 15:41
نویسنده : مامان
99 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلی مامان. سلام عشقم.سلام جونم..مامانی گلی خوش اومدی به این دنیا.خیلی خوشحالم کردی که بعد از آبجیت دعوت من و بابا رو پذیرفتی و قدم به این دنیا گذاشتی قدم شما و آبجیت رو چشمهای ما جاداره.خانم طلا الان که این مطالب رو برات مینویسم برای اولین بار من و شما به صورت رسمی تنها شدیم.بابا و ستایش رفتند مامان سارا رو ببرند خونشون که این مدت توی خونه ما بود تا از من و شما پرستاری کنه.دیگه الان ما رو تنها گذاشتند تا ما خودمون به زندگیمون برسیم.دخترم شما روز یازده شهریور سال 95 قدم به این دنیا گذاشتی.در بیمارستان محب کوثر واقع در یوسف آباد. پزشك من خانم دکتر مويد محسنی بودند.روز پنج شنبه یازدهم به اتفاق خاله مهری و بابا به بیمارستان رفتیم یازدهم روز تولد آبجی خوشگلت هم بود.ما ساعت 5صبح از خونه بیرون رفتیم و حدود ساعت 6 وپاخزده دقیقه به بيمارستان رسیدیم وبلافاصله من و بابا به بلوک زایمان رفتیم و من داخل شدم و بعد از آماده کردن من، من رو به اتاق عمل فرستادند و من چون خیلی نگران سلامتی شما بودم فشارم بالا رفت و دکتر و همکارانشون سعی کردند با شوخی نگرانی من رو از بین ببرند و همینطور هم شد و بعد از مدتی صدای شمارو شنیدم که با سرو صدا و گریه به دنیا اومدی و دکتر برای شما اذان گفت و من فقط دادد ميزدم و میگفتم دکتر سالمه و گفتند عالیه عالی.و من خداروو بابت این موهبتش،شکر کردم.بعد از اتاق عمل و ریکاوری به بخش منتقل شدم وو خاله مهری و بابا. به اتاق اومدند و خاله مهری تو بیمارستان پیش من موند و بابا رفت دنبال ستایش و مامان سارا تا برای ملاقات بیارتشون.وساعت ملاقات عمه و عمو و زنعمو و عمه آزاده و بچه هاش وخاله اعظم و دایی مهردادومامان سارا و ستایش اومدند دایی بهزاد هم شمال بود.همه خوشحال به حاطر حضور شما.خلاصه ما تاجمعه اونجا بودیم وبعد مرخص شدم وبه خونه مامان سارا رفتیم.خاله مهری هم یک هفته پیش ما بود و بعد اونخودمونبا مامان سارا موندیم و بعد یک هفته خونه خودمون اومديم و مامان ساراپیشمون بود.هستی هم دوروز به خونه ما اومد. تا الان شما دو تا مهمونی رفتی خونه خاله مهری و خاله اعظم و یکبار هم رفتی مدرسه آبجی برای کلاس بندی.امروز هم روز بیست ودوم زندگیته.امیدوارم هردوتون صدوبيست ساله بشين و همیشه همیشه کنار هم و پشتیبان هم باشید. خوشبحت و عاقبت بخیر و موفق وسربلند باشی.مامان قربون هردوتون بره.عزیزم. 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)